Dzień I, 31 maja, konferencja stacjonarna

8.00 - 9.00
8:00 - 9:00 | 60min
Rejestracja uczestników i poranny networking
9.00 - 9.10
9:00 - 9:10 | 10min
Otwarcie konferencji
Dyrektor ds. rozwoju
Evention
9.10 - 10.30
SESJA PLENARNA
9.10 - 9.30 | 20min
Wyzwania i możliwości dla organizacji w dynamicznym środowisku biznesowym: trendy i strategie analityki danych
organizacja
biznes i dane

Chief Data Officer. Head of Business Intelligence and eCommerce
Samsung
9.30 - 9.50 | 20min
Data-driven value creation - Budowanie wartości przedsiębiorstwa w oparciu o analitykę danych
finanse
wartość danych

Dyrektor, Data & Business Intelligence
PwC Polska
Menedżer, Data & Business Intelligence
PwC Polska
9.50 - 10.10 | 20min
Data sharing: The Power of Collaboration. Współdzielenie danych kluczem do realnej weryfikacji ROI
marketing
organizacja
ROI

Senior Consultant (Data Science & Analytics)
Capgemini
10.10 - 10.40
10:30 - 11:00 | 30min
Przerwa kawowa
10.40 - 12.40
SESJE RÓWNOLEGŁE
ŚCIEŻKA I
ŚCIEŻKA II
ŚCIEŻKA I
10.40 - 11.00 | 20min
Jak serwować dane – przystawka czy danie główne? Jak uniknąć pułapek danych i zbudować wiarygodną analitykę?
wartość danych
organizacja
biznes i dane

Customer Success Manager
ADASTRA
ŚCIEŻKA II
10.40 - 11.00 | 20min
Wykorzystanie danych o użytkowaniu produktu w celu zwiększenia liczby odnowień w branży domen internetowych
business analytics
obsługa klienta
sprzedaż

Global Head of Data & AI
CentralNic Group
ŚCIEŻKA I
11.05 - 11.25 | 20min
W chmurach, ale z głową – jak 'przeprowadzić się' do Clouda. Wyzwania migracji platformy Business Intelligence do środowiska chmury publicznej
chmura
biznes i dane

Senior Principal Data Scientist
Sabre
Senior Business Information Analyst
Sabre
ŚCIEŻKA II
11.05 - 11.25 | 20min
Jak rozpracować Mount Everest? W jaki sposób BI pomaga finansistom lepiej wspierać biznes
finanse
Business Intelligence

Jak zastosowanie BI pozwala nam uwolnić moc posiadanych danych do lepszego rozumienia dynamiki sprzedaży, dokładniejszych cash forecastów, trafniejszych decyzji kredytowych i szybszych zamknięć miesiąca.

Finance Manager Europe
Elekta
ŚCIEŻKA I
11.30 - 11.50 | 20min
Jak badać efektywność szkoleń pracowników - case study Biedronka
HR
KPI
ROI

Menedżer ds. Szkoleń
Jeronimo Martins Polska, Biedronka
ŚCIEŻKA II
11.30 - 11.50 | 20min
Data storytelling - jak rzetelnie prezentować dane uwzględniając specyfikę odbiorcy oraz kontekst rynkowy
storytelling
biznes i dane

Senior Data Analyst
Otodom
ŚCIEŻKA I
11.55 - 12.15 | 20min
Czy Marketing Mix Modelling nadąża za dynamiką zmian i nieprzewidywalnością obecnych czasów
jakość danych
marketing

Business Development Analytics Lead
Kantar Polska
ŚCIEŻKA II
11.55 - 12.15 | 20min
Przyspieszony kurs na pilota odrzutowca, czyli jak nie pogubić się w gąszczu organizacji w projektach ML
machine learning
biznes i dane

Head of Data Science
Allegro
ŚCIEŻKA I
12.20 - 12.40 | 20min
Analityka danych kluczem do pozyskania 80 mln PLN finansowania startupu
storytelling
finanse
biznes i dane

Data Lead/Data Generalist/Business Scientist
Playbook Technologies
ŚCIEŻKA II
12.20 - 12.40 | 20min
Czy nasze reklamy nadal działają? Rola nauki i AI w budowaniu nowoczesnego systemu pomiarów marketingowych
sztuczna inteligencja
marketing

Data Science Lead
Twigeo
12.40 - 13.40
12.40 - 13.40 | 60min
Obiad
13.40 - 14.45
SESJA PLENARNA
13.40 - 14.00 | 20min
How to Drive the Business Value of Data and Analytics*
business analytics
storytelling
wartość danych
ROI
biznes i dane

Distinguished Vice President for Data and Analytics Strategy & CDAO
Gartner
14.00 - 14.45 | 45min
Dyskusja panelowa: Jak kształtować organizację, aby posiadane dane wpływały na to, co się w firmie dzieje
HR
obsługa klienta
finanse
ecommerce
organizacja

W dobie cyfrowej transformacji dane stają się kluczowym zasobem dla każdej organizacji. Jednak samo ich posiadanie nie wystarczy, aby osiągnąć przewagę konkurencyjną i lepsze wyniki. Jak więc kształtować organizację, aby posiadane dane wpływały na to, co się w firmie dzieje? O tym porozmawiamy z ekspertami z różnych funkcji biznesowych, takich jak finanse, HR, obsługa klienta, czy ecommerce. Porozmawiamy o tym, jak wykorzystywać dane do podejmowania lepszych decyzji, tworzenia innowacyjnych produktów i usług oraz budowania zaangażowania klientów i pracowników.

Moderator:

Sekretarz Rady Programowej CDO Forum: Data Management & Governance
Evention

Paneliści:

Zewnętrzny Dyrektor Finansowy
Wild Corporation

 

Dyrektor Strategii i Obsługi HR
Orange
Dyrektor ds. Digital Marketingu i Badań
PZU
Dyrektor ds. Rozwoju Procesów i Obsługi Klienta, Product Owner
Nationale-Nederlanden Polska
Partner, Technology Risk Assurance Leader
PwC Polska
14.45 - 15.25
DYSKUSJE ROUNDTABLES

Równoległe dyskusje to element konferencji angażujący wszystkich uczestników. Ta sesja ma kilka celów. Po pierwsze, bezpośrednią wymianę opinii i doświadczeń w ramach konkretnego zagadnienia, interesującego daną grupę uczestników. Po drugie, możliwość spotkania i rozmowy z prowadzącym dane roundtable – zapraszamy bowiem do ich prowadzenia osoby o dużej wiedzy i doświadczeniu. Sesje roundtables to bardzo szerokie spektrum tematów i okazja do zabrania głosu przez każdego uczestnika – tak, aby każdy mógł znaleźć interesującą go najbardziej dyskusję i poznać w ten sposób innych uczestników i rozmaite punkty widzenia na dane zagadnienie.

Stolik 1
14.45 - 15.25 | 40min
Stolik 1: Jak wprowadzać nowe obszary analityki do biznesu? Hackathon, warsztaty, shadowing i tradycyjne wywiady
organizacja
biznes i dane

Dlaczego ważne jest by biznes aktywnie brał udział w inicjatywach? Jakie metody najlepiej sprawdzają się w zakresie wprowadzania go we właścicielstwo inicjatyw i współudział w ich kreowaniu? Jak skłonić zarówno analityków jak i biznes do generowania nowych pomysłów?

Moderator:

Customer Success Manager
ADASTRA
Stolik 2
14.45 - 15.25 | 40min
Stolik 2: Jak wydobyć wartość z danych w rozwoju modeli AI i ML?
machine learning
sztuczna inteligencja
wartość danych
biznes i dane

Jak skutecznie pozyskiwać wartość z danych w organizacji? Jak lepiej utylizować dane i skutecznie budować oraz wdrażać projekty nimi zasilane? Jak radzić sobie z wyzwaniami przy wdrażaniu modeli AI/ML?

Moderatorzy:

Ezmeral Expert / Partner BI Insight
Hewlett Packard Enterprise
Data Solution & ML Architect
BI Insight
Stolik 3
14.45 - 15.25 | 40min
Stolik 3: Jak wykorzystać analizę danych, aby efektywnie budować przewagę konkurencyjną w sprzedaży
business analytics
sprzedaż

Moderator:

Krajowy Kierownik Sprzedaży Regionu Południowego
InPost
Stolik 4
14.45 - 15.25 | 40min
Stolik 4: Rozwój kompetencji w zespołach analitycznych – jakie kompetencje powinni posiadać ludzie zależnie od ról i funkcji w zespołach data analytics
HR
organizacja

Zaawansowana analityka w organizacji – kogo potrzebujesz? Jak zapewnić odpowiedni poziom kompetencji w organizacji? Jak rozwijać i utrzymać talent w organizacji?

Moderator:

Chief Data Officer, Dyrektor Centrum Danych i Zaawansowanej Analityki
Link4
Stolik 5
14.45 - 15.25 | 40min
Stolik 5: Jak radzić sobie z wyzwaniami związanymi z dbałością o jakość danych?
jakość danych
biznes i dane

Moderator:

Head of Data Products & Governance
Allegro
Stolik 6
14.45 - 15.25 | 40min
Stolik 6: Optymalne środowisko dla analityka – jak struktura organizacji może wspierać analitykę
organizacja
biznes i dane

Jak struktura organizacji może wspierać analitykę? Jakie narzędzia i technologie są potrzebne analitykom? Jakie są najlepsze praktyki w organizowaniu pracy analityka? W jaki sposób organizacje mogą wspierać analityków w pracy z danymi?

Moderator:

Head Of Analytics, Lead Data Scientist
Veolia Energy Contracting Poland
15.25 - 15.45
15.25 - 15.45 | 20min
Przerwa kawowa
15.45 - 16.45
SESJA PLENARNA
15.45 - 16.05 | 20min
W jaki sposób wykorzystywać modele generatywne i duże modele językowe w biznesie?
sztuczna inteligencja
obsługa klienta
biznes i dane

Head of Data Science
Grupa OLX
16.05 - 16.25 | 20min
Podróż do Insightu – sukcesy i wyzwania, które spotkaliśmy na drodze od danych do praktycznych rekomendacji
business analytics
organizacja
biznes i dane

Head of Analytics
Żabka Polska
16.25 - 16.45 | 20min
Jakość danych – warunek sukcesu wykorzystania danych w organizacji
jakość danych
biznes i dane

Head of Data Governance
AVON
16.45 - 17.00
16.45 - 17.00 | 15min
Zakończenie konferencji
Dyrektor ds. rozwoju
Evention
17.10 - 18.40
17.10 - 18.40 | 90min
Spotkanie CDO Forum Club: DataOps – Czym jest?
organizacja
biznes i dane

Na spotkanie obowiązuje dodatkowa rejestracja: Zapisz się na spotkanie

Spotkanie CDO Forum Club: DataOps – Czym jest?
organizacja
biznes i dane

Na spotkanie obowiązuje dodatkowa rejestracja: Zapisz się na spotkanie

19.00 - 23.00
19:00 - 23:00 | 240min
Spotkanie wieczorne

Spotkanie wieczorne odbędzie się w RiverClub, Wybrzeże Gdańskie Warszawa. Więcej informacji tutaj.

Dzień II, 1 czerwca, warsztaty online

9.30 - 11.30
9.30 - 11.30 | 120min
Warsztat I: Cykl życia produktów analitycznych – jak i dlaczego zmienialiśmy narzędzia BI?

Senior Data Engineer
Devoteam G Cloud
12.00 - 14.00
12.00 - 14.00 | 120min
Warsztat II: Kultura oparta na danych – jak ją wdrażać, aby zmaksymalizować korzyści wynikające z wykorzystania danych w biznesie?

Prowadzący:

Założyciel
HRMAcademy

* Wystąpienie w języku angielskim. Organizator nie przewiduje tłumaczenia

CDO Forum: Analytics & Data Value

adv.cdoforum.pl

Organizator konferencji

Evention sp. z o.o
Rondo ONZ 1 Warszawa, Polska
www.evention.pl

Kontakt

Weronika Warpas
m. +48 570 611 811
e: weronika.warpas@evention.pl

© 2023 | Strona korzysta z plików cookies. Przeglądanie strony oznacza akceptację.